Croissant a domácí lístkové těsto

|
Tak jsem se také odvážila. Celý postup tu vypisovat nebudu, přečtěte si to zde a nenechte se odradit délkou návodu, je to vlastně i pro začátečníky, neboť Catalina napsala veškeré detaily, proto je její návod delší ;-).

co jsem akorát změnila? místo čerstvého droždí jsem použila sušené, je to takový trik profi cukrářů, protože se na něj můžete spolehnout, že bude fungovat. 200g hladké mouky jsem nahradila polohrubou, a místo vody dala mléko

Listové těsto jsem dělala poprvé, mám z něho respekt-ale stejný jako většina lidí, co ho nikdy nedělala. Až ho zkusíte (odvažte se, fakt!), tak si řeknete, že ono vlastně tak těžké není.

A zde je křupavý, máslový výsledek
Photobucket
jahodová marmeláda s pomerančovou kůrou Botanicus



Photobucket

1 komentářů:

Simsalabim řekl(a)...

hmmm, tak smele prohlasim, ze na tohle se asi nehecnu nikdy, ale ta marmelada bude dobra i jen tak, ze? .) a hlee co tu pro tebe mam ,))) http://sneakers-vs-heels.blogspot.cz/2012/11/11.html

Okomentovat