Pravá italská Focaccia

|
zdroj receptu

Potřebujeme
1 kávová lžička sušeného droždí (v origo receptu je lžíce polévková)
3/4 šálku vlažné vody
1 lžička medu
320 gr hladké mouky"00"
2 polévkové lžíce extra-panenského olivového oleje
2 čajové lžičky soli

Na glazé : 2 polévkové lžíce extra-panenského olivového oleje, 1 polévková lžíce vody, 4 stroužky česneku, hrubá sůl






Jak na to
Máme dvě možnosti-nechat míchat a kynout v domácí pekárně nebo míchat ručně. Já jsem dělala v domácí ekárně, program těsto.
Když těsto vykynulo, vyndala jsem ho a udělala z něj trojúhleníkový tvar-tento trojúhleník jsem přeložila, pak ještě dvakrát. Poté opět nechala kynout 20 minut na plechu. V dalším kroku jsem těsto potřela směsí na glazé, rozprostřela po plechu a nechala opět kynout 20 minut. Poté jsem posypala hrubou solí a strčila do trouby, pekla na 200 stupňů cca. 20minut.




2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

mám doma recepty na různé "čabaty" a chleby s olivama nebo sušenými rajčaty a tyhle italské chleby miluju (hlavně k salátu nebo zaziky), říkám si už asi sto let, že bych měla něco upéct, ale jsem na to stráášně líná. je pravda, že peču jeden bílý chleba s rozmarýnem a krustou z kukuřičné krupice. ten je super. až ho budu dělat příště, taky ukážu na blogu. jinak přeji hezký týden!

TheNewLifeBeginning řekl(a)...

mnam to vypada bozsky!

Okomentovat