Týdenní menu

|
Přiznám se že občas mezi prací a starostí o děti, zapomínám uklízet a vařit-resp. vše dělám na poslední chvíli. Často se mi pak stává, že vařit sice chci (miluji vaření) ale zapomněla jsem nakoupit, nebo nevím co mám uvařit (zrovna na nic nemám chuť- kromě sladkostí :-D).
Tak jsem si vytvořila jídelníček :-D

Jelikož nejsem hamižná dávám vám ho k dispozici. Aby vaši mužícci nereptali že blemcáte barvy do tiskárny, je černobílý, rovnou k vytištění v pdf formátu. Kdyžtak kopírujte se zdrojem, prosím.

O různých výhodách vedení jídelníčku pro domácnost se můžete dočíst například tady

1 komentářů:

Janyany řekl(a)...

Jejda, víš co se mi teď vybavilo? - Pelíšky...Ale jinak asi dobrý nápad,protože vymýšlení co uvařit je někdy opravdu náročné...A nejlepší je,když se zeptám mužíčka,co by si dal (v domnění,že mi to usnadní) a on mi odpoví - Něco dobrého...Myslím,že není co dodat:)

Okomentovat